All by myself...

Nu har jag nyss skickat iväg den sovande gästen till jobbet. Har knappt märkt av att han varit här förutom några enstaka snarkningar typ. Så jag känner mig faktiskt inte mer ensam nu än vad jag gjort under dagen. Schmidigt.

Nu tänkte jag ge mig iväg till Hööks en snabbis, jag ska införskaffa ett reflextäcke till hund, för något sådant har han tydligen inte och Hööks hade sänkt priset rejält på sådana täcken, plus 20% rabatt på det. Det blir bra det. Jag tänker under inga omständigheter bli en sån som går ut med hund utan reflexer. Så det så!

Visserligen har jag redan ett reflextäcke. Men... Det är stolek full, till häst. Jag tror att det kan bli lite slitet efter som hund har lite kortare ben än typ Naomi och Pinnen...! Jag får la klippa hål på det på mitten och göra det till en reflexponcho åt mig själv istället... ;P

And off we go.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hööks reflekstäcken är guddommliga <3 älskar vårat :D



Sen kommer ju du att bli typ "stammis" på alla djuraffärer i Birsta ett tag framöver nurå? ;)

2011-11-28 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0