Den som inte ser nån skillnad...

Den är helt enkelt blind eller bara elak... ><
Jag tyckte dock det var roligt att jag inte behövde redigera bort regnumret på före-bilden... Haha

Man måste ju dokumentera när det är gjort eftersom det var grisigt längs vägarna när jag åkte tillbaka hem sen igen, och imorn efter att han åkt hem till sig igen så kommer det ju se helt ogjort ut. Alltid bra att kunna bevisa att man faktiskt gjort det man ska... :P Har även fyllt på spolarvätska som jag skulle, städat ur den lite invändigt och dessutom pantat allt jag hittade där inne. Plus allt jag hade hos mig. Det vart en hel del kan jag säga. Jag var dock inte den enda inne på ICA Maxi som skulle mass-panta, var en ganska rejäl kö till automaterna, hahaha. Tur man har wordfeud... :P

Nu är det bara lägenheten kvar med som ska få sig en genomgång. Jag minns inte om jag sa det, det gjorde jag nog, men imorn kommer pappa och hans bekant som ska hjälpa mig att få igång diskmaskinen. Som jag längtat på denna dag, då jag äntligen får en diskmaskin (som fungerar). Eller ja, alltså, diskmaskinen har säkerligen fungerat sen jag fick den. Men vi har inte kunnat koppla in den eftersom vi måste byta blandare först. Och det är väl det som ska hända imorn såvitt jag vet, så förhoppningsvis kan vi koppla in den då med.

Yaaaay!

(Mindre yay att jag måste städa först, har ingen lust, men det är skönt när det väl är gjort...!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0