Det är gott med tacos

Ibland blir jag bara sådär fantastiskt imponerad över hur kreativa rubriker jag har på mina blogginlägg. Det är oftast rätt skrattretande dåligt, men så kan det gå när man inte har nån fantasi och kreativiteten ligger på botten. Därför konstaterar jag ikväll, efter en kväll hos Ann-Sofie, att det är gott med tacos. Det är jävligt gott, faktiskt.

Jag är fortfarande proppmätt. Förr kunde jag sätta i mig hur mkt tacos som helst, utan problem, ikväll fick jag i mig två mjuka och lite chips. Hur som helst, gott var det. En hel del surr blev det, om allt mellan himmel och jord. Klämde in lite relations- och snuskprat i det hela, varvat med vår gemensamma besatthet av "Vita snöbär"-ljus, thrills and spills equestrian style och en del andra humoristiska youtube-klipp och bilder på "fula" barn. Alltså jag är ledsen, men det finns faktiskt fula mindre bildsköna barn. Fördelen är ju dock att alla barn är vackra för sina föräldrar, och det är ju en tröst för min egen del... ;)

Mkt hund har det blivit idag med. Först och främst cirkus 3-4 timmar hos syrran med Ammis (som då alltså ägs av systerns pojkvän) medans Emma och Evelin var på babysång. Ammis är en sån där som inte kan vara själv hemma, så då är det klart att man ställer upp. Och sen nu ikväll så fick jag ju även gosa lite med Nova med. Hon är ju ett charmtroll utan dess like. ♥

För övrigt är jag lite halvtrött nu så jag ska sova. Om 11 timmar ska jag träffa en underläkare på affektiva som ska (yes, this time I actually know) förlänga min sjukskrivning och beroende på när jag vaknar så ska jag antingen före eller efter detta möte även ringa och prata med rektorn på Usland och berätta vad jag och FK kommit överens om. För en gångs skull har kontakten med FK funkat riktigt bra, nöjd Erika!

Nu ska jag dock sova. Kanske drömma en dröm om nån karl som man ändå inte kan få. För så här är det: Drömma går ju! Så då får man väl passa på då... :) Goodnight sweetheart!


Snyggo-Nova: ingen badkruka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0