Det är trevligt med lite sällskap

Igår begav jag mig något norröver och ägnade kvällen med en govän. Rätt slapp kväll med en hel del surr och en lagom del tv-tittande. Som jag skrev tidigare när jag mobilbloggade så fick jag även chansen att låna en sån där kudde som formar sig efter huvudet. Lucky me. Dagen idag har varit rätt slapp med, klev väl upp vid 10-tiden eller nåt sånt (vem har koll?) och sen var det minsta möjliga antal knop, ungefär.

När jag skulle åka hem så fick jag försöka agera starthjälp åt govännens bil, men det hjälpte föga så då lekte jag chaufför istället. Det var väl säkert 200 meter eller nåt, så jag kände att jag gjorde en enorm insats där... :P Hur som så var det trevligt med lite sällskap en fredagkväll sådär. Våga vägra Idol, ni vet :P

På vägen hem surrade jag lite med lillasyster och blev uppdaterad om livet på skönsmon, inklusive att katterna har kommit hem igen, eftersom personen som vi skjutsade ner dem till inte tyckte att det funkade. Trams. Så, om någon känner att de vill ha två skitgoa och galet fina katter så passa på nu, för till veckan åker de till katthimlen annars... :(

Nu ska jag inta soffläge och sen blir det en filmkväll för hela slanten. Det känns lagomt en kväll som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0