Godmorgon världen!

På relativt gott humör, åtminstone om man ska se till det faktum att klockan inte ens är nio än. Jag är rent generellt inte en morgonmänniska. Men å andra sidan är det inte många mornar som man har en god vän att snacka skit en stund med direkt på morgonkvisten heller. Det bidrar ju helt klart till ett positivt humör.

Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av House (jag håller på att mata mig igenom ännu en serie... hrm) och sen är det väl dags att bege mig iväg till farbror huvuddoktorn. Har en stark känsla av att jag kommer sova lite mer sen när jag kommer hem, blev knappt 3-4 timmar inatt. Liiiite trött nu.

Önskar mina läsare en bra dag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0