Imorn blir en spännande dag.

Imorn ska jag vara ensam barnvakt till Evelin. Det ni. Och inte bara det, jag ska passa Ammis samtidigt med. Nu kommer det dock inte vara speciellt avancerat eller långvarigt, jag ska promenera runt med de båda på stadens gator medans syster är på arbetsintervju. Det blir förhoppningsvis alldeles lagomt odramatiskt för oss alla fyra :) Men det är ju trots allt första gången som jag är helt ensam med Evelin. Puh! Men det kommer gå skitbra... :)

Randiga brudar! Ja, förutom Ammis då. Hon är inte så randig. Men hon får vara med ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är skum på bloglovin. Kommer upp 3 olästa inlägg av varje inlägg

2011-11-16 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0