Jag är bilvakt

Och på tisdag ska jag vara barnvarkt. Eller var det onsdag? Jag får kolla upp det där.

Men nu är jag bilvakt iaf. Typ. Jag har adopterat Andreas bil över helgen och den ska få sig en liten genomgång. Den ska tvättas och jag ska nog försöka mig på att städa den med. Så gott det går. Den ska få en påfylling av bränsle och spolarvätska med. Så när herrn kommer hem från Skara på söndag så har han en fräsch(are) bil. Min egen bil, den står på schenker och är lika skitig och eländig som alltid. Borde kanske ge den en omgång lite längre fram. Ingen tvätt dock.

Annars har det varit en lugn dag. Blev inget filmat på affektiva, jag tror han hade glömt bort det. Däremot så kommer nog inte färdighetsgruppen börja förrän efter nyår, men det är ju faktiskt inte så långt dit. Nu ikväll var jag iväg till Indal en sväng, tände lite ljus vid farmors grav. Tände ett ljus vid minneslunden med, eftersom jag inte vet vart kära kusin Helena ligger begravd... ♥

Sjukt dimmigt var det när jag var ute ikväll iaf. Det var både lite läskigt och lite häftigt att vara på kyrkogården när det var så dimmigt. Massor med tända ljus, halvt gömda av dimman, men som ändå lyste upp hela kyrkogården... Det var en underlig känsla. Saknar farmor iaf...

Nog om detta. Nu ska jag sätta mig och jobba lite med en låttext som en certain someone who will be döpt in about a month ska få tillägnad sig... ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gulligt, ni får filma på dopet så jag också får se!

2011-11-12 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0