Jag tänker inte ens visa bilden...

Jag fick för ungefär en kvart sedan ett reklammejl från Modo Hockey, att om jag handlar genom Sponsorhuset så tjänar Modo på det. Ptja, jag tänkte att jag följer länken och ser vart jag hamnar. 

Jävligt dum idé. Jävligt dum. Jag har fortfarande ont i ögonen.

Alla som någon gång sett färger vet att det är en rätt dum idé att blanda rött och grönt. Eller som i detta fall; grön text på röd bakgrund. En jäääävligt dålig idé.

Jag tänker inte lägga upp bilden i bloggen för jag vill inte att de ska komma upp varje gång man öppnar sidan. Men jag tänker däremot länka till den. Men helt seriöst så varnar jag för att man (eller åtminstone jag) får ont i ögonen av den.
Bild på en jävligt dålig idé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0