Kramsjuk...

Jag sitter här och är lite allmänt frusen. Lite smått yr dessutom. Jag vet inte om det påverkar, men jag är just nu galet kramsjuk. Jag saknar att ha någon. Någon att bry mig om, någon som bryr sig om mig. Någon som man kan kura ihop sig med i soffan under en filt och bara känna sig helt avslappnad med. Någon att somna tätt intill med, och någon man kan gnabbas med på morgonen medans man är så där skönt yrvaken.

Nåja. Det kommer, tids nog. Tills dess får jag krama kudden och pussa på katterna... Funkar ju det med, om än kanske inte lika effektivt... :)

För övrigt älskar jag den här bilden. Får en skitgo känsla i kroppen av den, samtidigt som den pushar på den där kramsjukheten och saknaden av "någon" lite extra. Men som sagt.. den som väntar på ngt gott... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0