Nähäpp... ingen diskmaskin idag heller...

Det är ju alltid lika kul när man gjort planer som av en eller annan anledning går i stöpet. Nu skulle tydligen inte pappa och hans bekant komma hit idag trots allt, exakt varför vet jag inte men så är det iaf. Aja. Får väl boka in en ny dag istället då och hoppas att det blir av då, eller åtminstone att man kan få höra från far i busken själv att det är inställt, istället för på omvägar... -.-

Lite tjurig tjej nu alltså. Men jag tycker verkligen illa om att ha gjort upp planer och att de sen blir inställda "bara sådär". Spelar ingen större roll vem planerna är med, jag tycker det är lika störande oavsett. Dessutom hade jag VERKLIGEN sett fram emot att få igång diskmaskinen...

Nåja. Vi ska fira farsdag imorgon istället. Funkar väl lika så bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0