Nostalgi

Jag sitter och nostalgi-läser min blogg. Sådär som jag gör emellanåt. Har nyss läst om första gången jag åkte lastbil, det var ju lite kul. Juli 2006 var det. Efter det har det varit ovanligt mkt lastbilsåkande för någon som inte själv har lastbilskort, skulle jag tro åtminstone.

Hur som helst så snubblade jag över detta och tyckte att det var riktigt kul!





Älskar Joannas kommentar där, klockren som alltid :) Friscos kommentar är iofs finemang den med :)

Och varför sitter jag och nostalgi-läser bloggen en lördagsnatt när klockan snart är tre? Jo, jag sitter egentligen och söker efter ett specifikt inlägg om mina korta ben (?). Jag blev nyfiken på nåt som nån hade läst. Men jag hittar inte inlägget. Så jag började från början istället... ;) Är ju ändå inte trött än... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0