Rivsår på hakan

Övernattade hos en kompis inatt, var inte på humör för att vara själv igår och får man då en inbjudan till lite trevligt sällskap så är det svårt att tacka nej. Imorse vaknade jag dock av att ett stycke stort hund hoppar upp på mig och ska busa/gosa, vilket ledde till att jag fick en välplacerad tass mitt på hakan. Guuuud så skönt. Eller nej. Men det är svårt att bli arg på en hund som bara vill vara lite morgonmysig... :)

Själv är jag dock galet trött. Funderar på att ta en liten powernap. Jag tror att det vore vansinnigt skönt.. :) And so, that's what I'll do.

Eller. NÄE FÖRRESTEN. Nu jävlar frös helvetet till is. En pissigt trött Erika har härmed bestämt sig för att åka till friskis istället för att sova. Värsta grejen! Ring kvällstidningarna!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0