Sjukt trött tjej


Är det okej att gå och lägga sig nu eller? Jag är galet trött och det vore såååå skönt att sova. Ännu bättre hade det ju varit att kura ihop sig i soffan med nån sån där mysig människa men det alternativet finns ju inte riktigt nu. Tyvärr. Aja, det får bli film själv istället.

Förresten, idag kom första snön! Myyys. Jag gillar alltid snön i början, innan man blir less på den alltså. Det hör faktiskt till med att det ska vara snö på vintern. Men jag måste nog skaffa mig bättre skor så jag kan gå ut med hund ett par gånger om dan utan att frysa, känns som att det kan behövas... :)

Bläää, jag är kramsjuk. Hatar att vara kramsjuk när man inte har nån att kramas med.. Men men, den dagen kommer väl den med... Förhoppningsvis... :)

Nu ska jag väl kolla på nån film eller så. För det blir ju oftast mindre trött av... Eller hur var det nu... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0