Yummy in my tummy

Kom nyss hem från en trevlig kväll i staden med mkt trevligt sällskap... :) En klart uppskattad kväll, sådana borde man ha fler av!

Vi åt mat på en thailändsk restaurang som heter Chaow Praya River. Jättegod mat och ett riktigt mysigt ställe. Vi satt som i ett eget "bås" där väggarna var klädda i typ bambu-pinnar. Riktigt fränt. Efterrätten och var också finemang, jag satsade på ett säkert kort och valde bananasplit, smarrigt!

Eller hur, visst ser det sjukt gott ut! :)

Sen var det ju historian om diskmaskinen med. Den fungerar! Den har även genomfört premiärdiskningen utan några större problem (att en av matlådorna vänt sig i diskmaskinen kan man ju inte beskylla maskinen för, liksom). Guuuuud så skönt det är att det äntligen är fixat!

Imorn ska jag slå mig samman med lillasyster kanon och baka hennes födelsedagstilltugg. Det blir morotskaka och hallonkaka, mina specialiteter.. ;) Det kommer att bli finemang, det tror jag... :)

Nu blir det filmmys för mig själv, en bra avslutning på en bra kväll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0