Dag 12 - Min favoritgren

Det känns som att jag är piskad att välja dressyr här. Jag skulle på nåt sätt vilja säga hoppning, men om jag ska se till vad jag själv kan utföra så är det ju i första hand dressyr. Jag är som bekant lite för feg för hoppning. Men jag tycker det är sjukt roligt att hoppa.

Däremot vore det roligt att hålla på med till exempel körning av nåt slag, brukskörning kanske, eller fälttävlan. Men aldrig i mitt liv att jag skulle våga hoppa komplicerade FASTA orivbara hinder. No way. Däremot så kommer jag ihåg hur jag älskade att hoppa "trappan" som fanns på Lantliga när jag var yngre. Vi tränade ju faktiskt en del terränghinder på den gamla goda tiden. Kul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0