Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

Dagen har spenderats med min fantastiska vän. Jag förstår att det ofta låter som att jag överdriver, men det finns ingen som honom. En vän i världsklass. ♥ Har inte gjort speciellt mkt dock. Jag hämtade upp honom på Schenker imorse när han var klar med arbetet, sedan åkte vi upp till Härnösand. Handlade på Coop, hämtade hans bil och sedan upp till das apartment. Åt frukost och tittade på Magnus Betners show "Livets ord" (jag tror den heter så iaf?) men när frukosten var intagen och vi båda lutade oss bakåt så somnade vi.

Sov väl inte så jättelänge, jag vaknade strax innan "filmen" var slut och herrn sov väl till och från under hela förmiddagen. Medans han sov roade jag mig med att plocka lite allmänt i lägenheten, så det vart en liten förbättring :) Dammsög gjorde jag med, fast jag väntade tills han hade vaknat innan jag gjorde det, hur snäll är inte jag då? ;P

Annars har vi inte gjort speciellt många knop. Vi satt och roade oss med att koppla ihop telefonerna med hans big as-TV och kolla på bland annat inspelade klipp med min syster som försöker vända mariekex i munnen. Riktigt bra kvalitet även på TV:n tycker jag. Coolt! Mat blev det sedan från Pinnochio, och jag lyckades söla både på byxorna och tröjan. Sjukt skillat av mig alltså...

Efter maten låg vi på sängen och vilade och pratade om lite allt möjligt. Det är så skönt, det är en konstig känsla.

Du förstår vad jag menar innan jag ens lyckats formulera meningen själv. Du förstår hur jag tänker, och varför jag tänker som jag gör. Och varför jag ibland beter mig som jag gör. Och du dömer inte. Det är en av alla saker som är underbart med dig. Du är en underbar vän som jag aldrig vill vara utan... ♥

Sånna här dagar behöver man. När man kan andas. Prata om det man behöver prata om. Vara sig själv.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0