I got the job!

Grattis till mig kan man ju säga :) Även om det nu verkade som att det hela var klart innan jag ens klev in på skolan så känns det som ett rejält kliv i rätt riktning. Nu är det bara att hoppas på att det här är något som jag klarar av. Jag ser verkligen fram emot det iaf.

Förresten, är det nån som vet vad barn lär sig i årskurs sex, och hur stor risk det är att jag har glömt bort ALLT jag lärde mig i den åldern!? Eller är det sån "basic knowledge" så att man liksom bara kan det ändå? Eftersom jag inte bara ska vara elevassistent utan även resursperson i klassen så är det ju en fördel om man inte sitter där och gapar som en fisk på land om det är så att man behöver hjälpa någon. Det vore ju pinsamt.

[Klicka på bilden för att se den större]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag jobbar i en årskurs sexa nu. Svårt att säga rakt av vad de kan eller inte, för det är ju drygt att rabbla upp alla ämnen. Men fråga gärna om du undrar över något speciellt ämne.

2011-10-12 @ 21:36:09
URL: http://faiy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0