Ingen rubrik

Jag sitter och halvsover. Försöker hitta nåt tidsfördriv att lägga tiden på istället för att gå och lägga mig och sova lite. Det känns bara dumt att lägga sig nu. Fast jag vet inte vart jag ska hitta energin till att vara vaken åtminstone typ 4-5 timmar till. Hjälp, det är skitlänge. Och jag är skittrött redan nu.

Och gissa vad? Jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad jag skulle kunna skriva under rubriken "Förbjudet". Det känns inte inspirerande.  Idéerna man fått av inspirationsinlägget är helt okej, men det är inget som liksom säger att DET vill jag skriva om! Det har suttit långt inne tidigare veckor med, men inte alls som nu... Det är segt som sirap i mitt huvud.

Eller vänta lite, nu kanske det dök upp lite inspiration. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0