Kärlek vid första öronkastet

Hittade den här låten igår genom att läsa ett av inläggen från den här veckans "Vecka 6"-inlägg. Hela inlägget gjorde mig berörd, jag kände igen mig på sätt och vis (fast ändå inte) och som sagt, låten blev jag kär i när jag lyssnade på den första gången.


Den är bara 2:14 lång så ta dig tid att lyssna på den. Den ÄR bra. Lyssna på texten.

And if I fall, would you pick me up?

Egentligen borde jag gå och lägga mig nu. Jag har varit skittrött hela dan men självklart inte nu. Ska ju leka taxi åt kärevän om ett par timmar eftersom han är billös, så kan ju vara bra att ha sovit lite då. I normala fall hade jag väl härdat och varit vaken istället, men eftersom jag ska försöka vända tillbaka dygnet nu så är det väldigt dumt att göra så.

Idag har jag förresten fått det schema som jag mest troligt kommer ha när jag börjar jobba. Mellan 3-5 timmar per dag, börjar 10 på måndagar och slutar 13 på fredagar tex. Nån som hör mig klaga? ;) Träffade dessutom tjejen jag ska vara assistent till idag, sjukt go tjej :) Tror det här kommer bli super. Jag hoppas det iaf. Självklart är jag nervös, jag är rädd att jag inte ska se de tecken som hon visar när hon börjar bli dålig, men klassföreståndaren är ju så gott som alltid i närheten så förhoppningsvis går det bra.

Annars då? Ptja, regional/nationell hopptävling på SRK i helgen, ska väl säkerligen dit och titta nånting, flera bekanta hästar och ryttare som ska vara med.

Aja. Äsch. Jag går och lägger mig. Somnar jag så är det ju bra, annars ... så somnar jag tydligen inte. Och... i fall kommer jag att vara vaken. Tills jag ska åka. Eller tills jag somnar nästa gång. Mmm, så säger vi.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0