Ny vecka

Hej Måndag, kul att ses igen. Jag hade önskat en längre sovmorgon, men det önskar jag mig iofs varje dag och man kan ju inte få allt här i världen. Jag önskar också, så här i efterhand, att jag hade varit förutseende och handlat till frukost idag, men det gjorde jag inte, så jag får skylla mig själv och gå hungrig till lunch eller strax därefter. Man kan ju inte få allt här i världen. En önskning inför framtida timmar vore annars fint och varmt väder, så att jag kan tvätta bilen utan att låset fryser. Ni anar inte ens hur rå-jävla skitig den är. Det blir väl iofs så när man kör långa landsvägar till och från ingenstans. En själv-tvättande bil hade annars varit fint, men sånna finns ju inte, och man kan ju inte få allt här i världen.

Jag vill ha hela världen!
Men nu åker jag och jobbar. Teater på schemat, gött.
Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0