Det är bara en fråga om tid

Tid... Jag har hur mkt tid som helst till att göra vad tusan jag än känner för. Jag har verkligen massor med tid. Och jag har inte så jättemånga tvång och måsten. Och ändå känner jag mig helt sönderstressad. Hur normalt är det?

Imorgon är det ljusparty. Yaaay, det har jag sett fram emot länge nu. Blir en ganska liten skara, men trevligt blir det. Troligtvis så kommer Ann-Sofie, Jessica, Joanna, Emma M, Therese, moster Eva och mamma, sen har vi frågetecken på moster Lena och syster Emma. Och så har vi ju självklart den fantastiska Anette som kommer hit och visar upp en massa fina ljus och lyktor. Jag kommer att befinna mig här med. Ifall nån undrade. Jag lääängtar!

Om det är någon som är sugen att göra oss sällskap så hojta till, det går ju också att beställa ljus "på distans" genom att kolla internetkatalogen HÄR och sedan beställa genom mig... :) Jag älskar alla Partylites grejer, hade jag varit miljonär hade jag köpt allt... och tredubbla doser "Vita Snöbär"-ljus.. I löööööööööööve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0