Det går framåt!

Idag har det alltså varit dubbla läkarbesök på affektiva, både hos psykologen (eller kurator eller vad han nu är, jag vet inte, men jag fick reda på att han heter Kenneth iaf, alltid nåt) och sen hos en läkare (som jag fick reda på heter Tobias. Tobias såg inte alls ut som jag trodde han skulle göra efter att ha pratat med honom i telefon, men skit samma).

K tyckte iaf att jag hade gjort en bra sammanfattning av veckan som gått, och att jag faktiskt även kom till en insikt som jag aldrig ens tänkt på innan. Men det tänker jag INTE berätta för allmänheten, jag måste nog komma till ro med det själv först. T gav mig en del att tänka på, och nu ska vi köra igång med nån vettigare medicinering så jag kommer få sova som en normal människa (kan man ju hoppas på) men det allra bästa: jag har fått F.A.R. Fysisk aktivitet på recept alltså. Så nu kan även jag, som fattig, få träna på annat sätt än ta tråkiga promenader. Skitbra tycker jag. Känns bra att det händer saker, både med behandling på plats och sånt man kan göra hemma. Tummen upp LVN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0