Jag blir faktiskt lite häpen...

...och enormt glad av att se att min "Sinnesro"-låt har blivit nedladdad två gånger! Visst, det kan ju vara "vänta ska du få höra värsta klippet någonsin, så kasst!"-nedladdningar, men jag väljer att se det som att det är för att jag var duktig.

Ärligt talat, ni får ursäkta att jag är lite enkelspårig för närvarande, men jag är fortfarande uppe bland molnen nöjd över hur det gick i söndags. Länge sedan jag kände mig så nöjd och stolt över en egen prestation.

Jag slänger upp alla låterna här inunder, även den som jag redan lagt ut. Mest för att ha dem på ett och samma ställe. Det går alltså, om det är någon fler som skulle vilja, att ladda ner låtarna. Det finns en liten ikon som ser ut som en nedåt-pil, klicka på den så laddar du hem låten :) Och om du gör det så får du mer än gärna berätta vem du är eller så, det vore kul att veta :) Meeeen det går såklart likabra att vara anonym. "Det är inte tjejen i filmen som har skrivit brevet", lixom.

Erika - My life is in your hands by Erika Näsberg

Erika - Sinnesro by Erika Näsberg

Erika - Tro by Erika Näsberg

Erika - Så länge jag lever by Erika Näsberg

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vad bra du är Erika! Shit! =) Heja heja!

2011-09-08 @ 18:55:33
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0