Jo förresten

Varning för äckel-päckel...

När jag hade varit på däckfirman och skulle åka in mot stan så insåg jag att mina FaR-papper låg hemma, så jag bestämde mig för att åka hem och hämta dem. När jag hade parkerat så ringde Andreas en sväng, och när vi höll på att avsluta samtalt så stannar en bil strax bakom mig, och en kille kliver ut.

Han har en jacka på armen. Han går ett par meter, och sedan ser jag hur han böjer sig framåt och det kommer en hel del vätska någonstans ifrån honom. Min första tanke är att han "låtsas-spyr" med hjälp av en vattenflaska under jackan, som nåt skämt till den som släppte av honom. Han rätar upp sig, går nån meter och sen kommer det igen. Fast då ser jag ju att han faktiskt står och spyr. Ordentligt mkt dessutom. Som en jäkla fontän! Några meter till, upp på gräsmattan, stödjer sig mot ett träd, och sen sätter det igång igen. En kort stund senare rätar han upp sig igen, torkar av sig på tröjärmen, och går vidare som om inget har hänt.

Jag går upp till mig och hämtar mina papper. När jag kommer ut möter jag samma kille igen. Han kollar snabbt på mig och får sen en jäkla fart iväg. Jaja, inte så kul att folk ser en spy på öppen gata kan jag tro.

Ni vet hur man, när man ser andra gäspa, vill gäspa själv?
Well, när jag såg honom kräkas var det inte långt ifrån att jag skulle göra detsamma.
Uuuuääck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0