Uttråkad...

Den här dagen har varit obeskrivligt lång. Sov ändå rätt bra inatt, vaknade av klockan när det var dags att åka till affektiva. Var där innan min tid, som vanligt, men hellre det än att vara sen. Däremot så var farbror doktorn något försenad, men det gör mig inget.

Det gick bra iaf. Jag ska börja med nån slags veckorapportering, ett papper man fyller i en gång om dagen och "redovisar" olika "punkter" som man sedan tar upp på kommande träff. Ganska omfattande, och det ska hjälpa en att minnas och att se eventuella mönster för när man mår bättre eller när man mår sämre. Jag tror det här kommer bli skitbra faktiskt, för jag har alltid svårt att komma ihåg när jag mått dåligt, varför, eller att se samband. Äntligen händer det nånting, äntligen går det åt rätt håll.

Ja hur som helst så har dagen varit lång. Och skittråkig. Jag har inte haft lust att ork att göra nånting. Jag sov i 2-3 timmar mitt på dan, var helt galet trött. Är sjukt trött nu med, så jag ska strax gå och lägga mig. Imorn blir en bättre dag, då ska jag gå på SCA-cupen med Joanna och Mange. Först blir det Modo-Brynäs och sen Sundsvall-Timrå. Pannkakan lovade viss "ersättning" och jag hejar på Brynäs imorn, men nåt sånt kan jag ju inte gå med på. Däremot hejade jag ju på Brynäs ikväll, jag hoppas att det ger samma ersättning även om det var mot ett annat lag, och var en förlust. Haha! Nåja. Blablabla. Sorry syster. Inget mer hockey nu.

På söndag är det dags för sjungeri! Läääängtar! Håller fortfarande på att flörta mig till lite besökare, men det går lite dåligt på den fronten. Däremot blir det troligtvis mer födelsedagsfirande på söndag med, då mina mostrar och kanske ett par kusiner har tänkt att dyka upp här då. Myyyycket trevligt! Så det kommer bli en bra helg. Helt övertygad.

Heja Modo! :D


Kommentarer
Postat av: Joanna

Tur Evelin har en bra moster som kan ta med henne på hockey :D

2011-09-03 @ 08:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0