Extra-EFIT, 070525

Händer ju inte sådär jätteofta att man får möjlighet att göra ett sundsvalls-efit, så nu när jag ändå är här så passar jag på att göra ett extra. Vem vet, det kanske kommer ett tredje innan jag åker hem ;-P


image88
[10:00]
Jag och Dista har slagit oss ner vid datorn för att se om det hänt nåt spännande i världen


image89
[11:20]
Hälsar på Moster Eva på hennes jobb. Det var mkt trevligt, trots att hon blev tvungen att ställa upp på kort ;-)


image90
[12:31]
Stannar vid OKQ8 i Skönsberg för att köpa tvättsvamp. Dags för biltvätt


image91
[13:45]
Bilen är ntvättad och står och blänker i solskenet.. :-)


image93
[14:29]
Stannar förbi Ica Ettan på vägen hem för att köpa lite frukt till lilla sjuka mor


image94
[15:30]
Ramlar ner i soffan efter att ha städat bilen invändigt i en timme. Mamma kollar på en film med Ginger Rogers och Fred Astair


image95
[16:45]
Scala ligger och sover på min resväska i vanlig ordning. Själv ska jag traska upp till övervåningen och ringa ett utlandssamtal... Gissa till vem? ;-)


image97
[18:10]
Syrran har kommit för att ta hem katterna till sig....Buhu! :-( Jag som trodde att hon hade kommit för att vara social med mig! Elak lillasyster. Dubbel :-( :-(


image98
[18:50]
Jag och "pappa Leif" ska gå på konsert på Hedbergska (gymnasieskola). Nån slags musikal-konsert. Kan säkert bli bra, mamma bjuder. Själv kan hon inte gå eftersom hon är sjuklig :-(


image99
[20:10]
Hysteriskt bra konsert, fantastiska solister. Och Fredrik Kempe är inte helt dålig han heller.. shit alltså...


image100
[20:54]
Fredrik Kempe kör avslutningsnummer med sin egen "Vincero". Den är rätt cool den låten, annorlunda lixom.


image101
[22:35]
Sen jag kom hem har jag hunnit prata med han-som-inte-vill-nämnas-i-bloggen på msn i nästan 40 minuter, jag pratade även i telefon med hans mor i 20 minuter. Nu har det blivit dags för lite slösurfande, och förstås uppdateringen av detta efit... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback