EFIT, 070113

Det blev inget helt efit ikväll, då batterierna i kameran la av lagomt till att jag träffade lite folk (David och Haraldsson). Därför ska jag även göra efit den 23:e januari. Men här kommer dom bilderna jag hann ta iaf!

10:05

10.05
Good morning sunshine, dags att stiga upp.


11:16

11:06
Utsikt över Huluäng, innergård. Det ser ut att kunna bli en fin dag idag!


12:14

12.15
Chefen: Jag ligger inte bara här, jag busar. Det syns bara inte på kortet.


13:15

13:15
Kapten: I vanliga fall är en dammsugare en väldigt skrämmande apparat, men när den är tyst och ligger stilla, då kan man passa på att smita förbi!


14:10

14:10
Färdigstädat! Dammsugit och skurat hela lägenheten. Nu är det bara sånna småsaker som disken kvar. För den är ju roligast. (doh)

15:12

15:12
Slöar i soffan framför North Country


16:00

16:00
Bloggar. Skriver min lilla "
recension" om North Country


16:10

17:08
Spelar fia med knuff samtidigt som jag snackar med mamma på msn. (Ja, visst har jag en häftig och modern mamma?!)


18:15

18:15
Bygger ett nytt hus. Detta är min övervåning med balkong, utomhusbad inomhus (haha) och så instrumenten i stora rummt. Sims är roligt!


19:14

19:14
han-som-inte-vill-nämnas-i-bloggen's kompis Haraldsson kommer och plockar upp mig på hulahulu. Nu ska vi åka till han-som-inte-vill-nämnas-i-bloggen, käka pizza och kolla på film.


Då jag skulle ta nästa kort, oss på Pizzeria Biblos, bestämde sig kameran att lägga av, och jag hade tyvärr inga extra batterier. Men som sagt, jag tar nästa efit med, så får vi hoppas att det händer nåt spännande då istället ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

finfint.. ska nog åxå göra någon efit någon dag. Tycker bara det e lite pinsamt att fota ute bland folk.. Hehe.

Postat av: Emma

Fy, ni har ju ingen snö! Här uppe är det världens snöstorm.. Hoppas det är över när ni kommmer hit så ni inte åker i diket!

2007-01-14 @ 17:04:56
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: joanna

haha va tjock chefen såg ut på golvet där=)

2007-01-14 @ 17:06:44
Postat av: Kamilla

Haha. Mitt batteri tog också slut! Jag tänkte lösa problemet genom att använda Pers kamera, men där var batterierna också slut. Det problemet tänkte jag lösa genom att ha i nya batterier, men...de var också tomma. Tur att mitt batteri går ganska snabbt att ladda.

2007-01-14 @ 18:20:37
URL: http://kamilla.blogg.se
Postat av: Erika

Emma 1: Klart du ska efit:a! Jag tycker oxå det är pinsamt att fota ute bland folk, men sen beror det ju lite på vad man tar kort på med känns det som :-)

Emma 2: Ja, hoppas det går över. Vill inte ha snöstorm på våran norrlandstrip!

Joanna: Haha ja jag vet, värsta kattberget.

Kamilla: Jobbigt läge! Det värsta var juu att jag faktiskt hade nya batterier hemma, men när jag var hemma så antydde kameran inte att batterierna höll på att ta slut. Elak kamera!

2007-01-14 @ 18:50:38
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback