Dan före dopparedan

Och jag har verkligen inte någon julkänsla alls. Beror nog på att jag ska jobba imorn. Men dom hade tydligen köpt in en hel del snask, så jag lär nog överleva. haha! Bantningen får bli ett nyårslöfte istället, för nu skiter jag i det här.. :)
Jönköping - Ny tid, nytt liv.

Jag har fått nageltrång igen! Ont som fan gör det....

Robbie "bekräftade" min röst - apparat-teori. Han berättade om nån kille på jobbet som hade världens pipröst med, och långt ifrån välhängd. Okej, han kanske inte bekräftade den, men han gav mig ett till exempel som stämmer in.. :)



Saras incident.

När man har problem med musen, då går man på gyn. Så var det för Sara. Exakt vad som som spökade vet jag inte, men hur som helst så fick hon en akuttid. En ung, snygg AT-läkare dök upp. Gissa om Sara blev nervös! Gynundersökngar är ju kanske inte världens roligaste normalt sett, och om det då är en ung snyggning som ska göra den... ja, ni förstår själva. Sara tyckte det kändes pinsamt iaf, och at-läkaren såg nervös ut. Han grejade väl lite, och sedan säger han till sara att slappna av.
"Jo visst, lätt det när en snygging pillar mig i musen" tänker sara.
När hon kom ner till oss på jobbet igen, var hon svettig. Det tror jag det, efter ett sådant "hett" möte ;)

Så Sara, nu har du fått din story publicerad ;)



Årets bästa julrim:

"Lite youghurt vill du ha
för du vill må riktigt bra
Länge fick du dock förklara
filmjölk får det INTE vara

Rökig youghurt, det är toppen
Det gör sus för hela kroppen
Rätta sorten är så viktig
Halvdan youghurt är ej riktig"

Pappa får whiskey - pappa kallar whiskey för youghurt (internhumor). Skitbra ju!

Nu ska jag återgå till filmen.
Ever after. Bättre än väntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0