Let's take it in english, shall we?

Näe, orkar inte. Det är för tidigt på morgonen, och det är alldeles för överseriöst att skriva en blogg på engelska.

Känns som jag gör ingenting annat än jobbar just nu. Men, det är inte så farligt som det låter. Jag har spridda lediga dagar lite här och där, jobbar ju inte mer än 5 dagar i sträck. Vet inte vad det är som gör att det känns som jag bara jobbar.

Mamma är sen idag, och det får jag lida för. Så då sitter jag här och bloggar istället. Snart kommer hon stå här och stampa; "Är du inte klar snart?"

Hey lady - I was born ready.


Fick en julklapp igår, av Sara! Vad det var tänker jag inte avslöja, man vet aldrig vem som läser, och jag tänker inte försäga mig :) Men den var jättefin iaf. Och så förvånad jag blev! Det hade jag verkligen inte väntat mig :) Väldigt glad blev jag, och jag ska tacka på riktigt när hon kommer till jobbet i veckan.
Men hur som helst - Tack så otroligt mkt Sara! Den var kanonfin :)

Nu ska jag förebygga mammas stampande och lämna datorn. *Gäspar*
Den som ändå hade sovmorgon....
Fredag... Mmm... Då ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0