Erika, din förbannade idiot...

Att jag ens för en sekund trodde att det skulle bli annorlunda. Hur kunde jag vara så dum? Hur kunde jag tro att du skulle bättre dig, hur kunde jag tro att det skulle bli annorlunda nu?
Du kommer aldrig ändra dig. Det är på tiden att jag inser det. Men det är samma visa VARJE gång. Du gör mig ledsen och upprörd, och så snart jag träffar dig igen så har jag glömt allting. Då är allt kanon och underbart. Och sedan nästa gång, då är allt som vanligt igen. Det är dags för mig att sätta en kom-ihåg-lapp nånstans där jag tydligt kan se den; dina ord är inte mer värda än skithuspapper.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror vi är i samma situation Erika! Killar killar...

2006-04-24 @ 08:10:59
Postat av: joanna

*kram* =)

2006-04-24 @ 12:47:11
Postat av: Veteranen

"Jag är förälskad i dig till det skandalösa
Mitt gamla förnuft är lyckligt förargat."

2006-04-24 @ 12:52:20
Postat av: Emma

Dags att säga honom vad du verkligen tycker, på vinst eller förlust.

2006-04-24 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0