Jag tycker synd om honom...!

Hans fru hade HIV - sa inget. (Aftonbladet)

För det första undrar jag hur man kan ha HIV och inte berätta det för sin sex-partner. Och för det andra så undrar jag hur man kan låta bli att berätta det för sjukvårdarna som kommer i kontakt med ens blod.

Och för det tredje så tycker jag det är helt galet att hon är den som får bo på hans föräldrargård.

Måste nog se programmet om detta: "45 minuter" på TV3 kl 22:00. Hoppas jag är vaken då bara, haha :-)



Apropå tidningsskriverier så skickade Emma en länk nyss: Förolämpning polisanmäld (ÖA). Hysteriskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det programmet skulle jag också vilja se. Hoppas jag kommer ihåg det.

2006-12-19 @ 11:33:16
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emma

Måste åxå se det där. Bra med lite påminelser :)

2006-12-19 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0