Fel person åkte ut

Har precis kollat på So you think you can dance. Fattar inte att Ade åkte ut mot killen som jag inte ens kan namnet på. Nu hoppas jag på Brandon eller J.. ja, hur hon nu stavas, i finalen.

Fick antagningsbesked från skolorna jag sökt idag iaf. Kom in på allt jag hade sökt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men troligtvis tackar jag ja till pedagogiken i umeå och huliganism-kursen i kalmar. Orterna kvittar ju eftersom det inte är några fysiska träffar. Lär ju inte få nåt jobb än på ett tag ändå, så det är bara bra om jag får lite extra tid på mig. Men, det förutsätter ju att CSN vill ge mig mer pengar, det vet man ju aldrig.

Idag vaknade jag av att Emma ringde. Klockan var ungefär halv 10. Och ja, som vanligt när man blir väckt så kan man ju inte erkänna det.

- Sover du?
- Öh, eh, nejnej, jag bara... öhh... ligger och läser.

Hur som helst. Hon undrade om jag ville göra henne sällskap till Birsta en sväng. Hon skulle duscha och göra sig klar och höra av sig när hon var i närheten. Jag låg kvar och vaknade en stund, sen klev jag upp och gjorde morgonsysslorna. Sen promenerade klockan iväg. Den blev 11. Sen blev den 12. Jag skickade sms till Emma och undrade vart hon hade tagit vägen. Omkring 13 dök hon och lilla Alice upp. Nåja, bättre sent än aldrig! Vi tog en sväng på Babyproffsen, Barnens hus och sen en promenix inne på Birsta City plus lite fika. Som avslutning blev det ICA Maxi och sedan blev jag avlämnad hos mig. Mkt trevligt!

Väl hemma pysslade jag lite med att göra mat, men sen blev det slappa för hela slanten. Framåt kvällningen fick jag tummen ur och gjorde de där drömmarna som jag hade tänkt göra igår, men som då misslyckades. Men ikväll gick det vägen! Och de smakade helt okej med =) Blir ju inte samma sak som köpe-kakor, men goda ändå :-) Så nu har jag både muffins och drömmar att bjuda på på söndag - laktosfria dessutom! Är jag inte en pingla så säg!?

Men nu börjar klockan bli mkt och det är väl dags för mig att sova igen. Idag har jag varit duktig med mobilen, vi får se hur det går imorn. Suck.


Sleap with one eye open, gripping your pillow tight....
We're off to never never land...

Kommentarer
Postat av: Ninnie :D

jag tycker det var rätt :J

Evan är sjukt bra fer sure :D

2009-08-27 @ 15:51:29
URL: http://niinniieniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0