Det där med längtan och saknad.

Jag vill först bara säga att jag bloggar från laptopen nu, första gången på evigheter. Den är glapp i tangenterna och jag är skittrött, så jag tänker inte lägga överdrivet mkt ork vid stavning och sånt. Kapisch?
Men det där med längtan och saknad. Jag tycker det är jobbigt. Jag blir som en hormonstinn tonåring (jag är just nu omgiven av dem, så jag vet vad jag talar om) som varken vet ut eller in. Jag vill säga precis vad jag tänker på, men så pass mkt koll har jag så att jag kan behärska mig lite. Några små meddelanden, men jag har en tendens att ångra mig direkt efter. Känns som att jag säger för mycket, att jag blir för efterhängsen.
Men ja...
Längtar gör jag. Och saknar gör jag. Efter eller till vad, det är en annan fråga.
Nu ska jag iaf sova.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0