Det där var nog det sista jag såg av Edit...

Mannen som köpte Edit var här för nån timme sedan för att hämta vinterdäcken. Jo, jag hittade källarnyckeln till slut, och det var ju tur.

Nåja, det var en trevlig karl iaf. Han och Edit kommer nog att trivas tillsammans. Och det allra bästa - Han kallar henne för Edit! :D Klockrent. Han frågade; "Jaha, saknar du inte Edit då?" Jag höll på att tappa hakan. Han skrattade och berättade att han hade berättat för sambon (eller vad de nu har för relation) att bilen hette Edit, och då tyckte hon direkt att den skulle de ha. Och hon sa nu med att det är klart att en döpt bil ska behålla sitt namn, och det ÄR ju faktiskt en Edit. Grymt sköna människor.

Men ja, det kändes overkligt att se nån annan åka iväg med MIN bil. MIN Edit. Nej jag vet, no more. Jag har ju Hjanne/Hjulle/Hjalle nu. Relationer förändras, även relationer mella bil och ägare. Haha.

Nej, om man skulle ta och gå en sväng på marknaden kanske? Det kliar i strump-nerven. Plus att jag vill att det ska bli kväll snart, vill få en kram... Det blev ju inget umgänge idag på dan eftersom han tydligen blivit dagvill och hade glömt bort att han var bortlovad redan. Typsikt, jag hade verkligen sett fram emot den här dagen med marknadsmys och eon-lunch... Men men, det kanske kommer fler tillfällen, vem vet.

Nej som sagt, frågan är ju om man ska ta en sväng på marknaden själv eller vänta tills imorgon och hänga på Mange och Joanna. Troligtvis blir det väl imorn, det känns sådär lagomt motiverande att åka dit själv... Fast då har man å andra sidan ingen annan att ta hänsyn till... haha. Det finns fördelar och nackdelar med allt.

Snark.

För övrigt så är jag trött med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0