Födelsedagen

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om födelsedagen... Den var väl både heaven and hell, måste jag erkänna. Hell, det var ju arbetsdagen. Ont i halsen och konstant hosta, det kan ju få vem som helst på dåligt humör. Och att jag dessutom mådde riktigt dåligt efter nattens drama, gjorde ju inte direkt saken bättre.

Heaven, det är min älskade familj och mina underbara vänner som kom frampå kvällskvisten och graulerade mig. Först på plats var mamma och Leif, sen kom pappa och mostrarna Eva och Lena. Joanna droppade in hon med, och sedan pappas sambo Kerstin, och sen kom även Emma och Therese, sist som vanligt... ;)

Fick fin-fina presenter med. Mamma och jag har ju en pågående förhandling om käre Krz, lille röda golfen som jag nog ska köpa av henne, så besöket där var present nog. Av pappa fick jag en peng och en stoooooor blomma - gladiolus? Mostrarna bidrog med presentkort på Birsta City, och brudarna inkl Madde som inte kunde vara på plats, gav mig ett presentkort på Hööks. Lämpligt nog fick jag även "brev" från Apropå Resultat som vi samarbetar med på jobbet, där jag äntligen fick mitt sista presentkort på MediaMarkt. Jag fick även tillstånd (ja, jag kände att jag var tvungen att fråga...) att behålla och öppna paketet som jag fick av S, vilket var en underbart fin bricka, som man kan ha lite vad man känner för på. Ljus, till exempel, om man är som mig... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0