Jag gillar när det händer saker.. :)

"Plötsligt händer det".

Det måste vara en av de mest användbara reklamfraserna som någonsin kommits på. För det är ju verkligen så det är. Saker och ting kan förändras 180 grader från den ena dan till den andra. Eller what the heck - från ena minuten till den andra.

Jag satt och sträckkollade på One tree hill igår när jag hade kommit hem från S. En enda fras från en av skådespelarna, sedan satt jag och spottade ut två utkast till låttexter på mindre än två timmar. Här har man suttit och halvgnuggat på nåt "halvfabrikat" i nästan två veckor, sedan smäller det bara till och allt bara flyter fram. En väldigt skön känsla, vid min ära! Jag saknar sjungandet, och just nu kan jag ju knappt ens prata utan att hosta, så... Men men, även en hårborste kan användas som mikrofon när andan faller på ;)

Som om inte detta vore nog, så har jag kunnat åka till liebling tidigare än vanligt den här veckan med, känns också otroligt skönt. Säga vad man vill, men det känns som ett övervunnet "hinder" på något vis. Jag vet, jag är överdramatiseringarnas mästare, men det må väl vara hänt då.
Han kom hit i förmiddags med, trots att stackarn hade huvudvärk. Men det var mysigt att få hit honom en stund. Blev en mysig morgon/förmiddag som avslutades med lunch i Birsta. Som planerna ser ut just för stunden så ska vi luncha imorn med, på EON Arena (tvitvitvi, men god mat faktiskt) och kanske ta en sväng på Selånger Marknad.

Marknad ja... Det är ju på tiden, jag måste ju köpa strumpor... ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh OTH!!

2010-08-19 @ 16:47:40
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Madde

Vi äter lunch på Eon nästa varje dag, vi kanske ses där imorgon =)

2010-08-19 @ 22:16:30
URL: http://villakungsnas.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaså, lyxigt! Ja det kanske vi gör då, ska hålla ögonen öppna.. =)

2010-08-19 @ 22:38:05
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0