Smått och gott

Fick bara känslan av att det var jättelänge sedan jag bloggade, men det var det ju faktiskt inte. Det var ju faktiskt igår. Minnet är bra men kort alltså.

Nåja.

Jag vet inte, jag har egentligen ingenting att skriva. Har varit på Selånger Marknad idag en sväng med Joanna och Mange. Mina älskade barnvakter... ;) Hihi! Det är aldrig tråkit att umgås med dem, är glada att ni är mina vänner... :) Det blev lite shoppat iaf, 14 strumpor för 100 kronor! Eeeeeexcellent.... :P Så nu drunknar jag väl i strumplådan om jag öppnar den. Äsch, lyxproblem. Jag tycker ju om strumpor...! Det kommer väl ett strumpinlägg framöver med bilder på underverken ;)

Annars då?
Mamma var här häromkvällen och assisterade bullbak. Bullar som i slutändan blev riktigt riktigt goda. Jag är nöjd! Har bjudit S på dem med, och fick ett tydligt "Mmmmmmm!" som reaktion, jag tolkar det som något positivt.. ;)

Efter marknaden idag fick jag en liten (?) dipp i humöret, så jag satte plattan i mattan och åkte ut till Pinnen. Älskade häst. Vi tog en lugn skritt till lögdösjön tur och retur och när jag var tillbaka på gården igen så kändes livet inte alltför skabbigt längre...

Dessutom - The cat's out of the bag, åtminstone en av "bag-arna". Jag gillar't!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0