Dag 4 - Det här åt jag idag

När man är sjuk så har man ju inte så där överdrivet stor matlust... Och ingenting mer än vatten hade jag hemma. Så jag gjorde en ansträngning och åkte till ICA och skaffade mig en sån här.


Detta är min absoluta favorit-färdigmat. Lite extra salt bara och sen är det så jäääääkla gott.
Hur som helst så har ändå aptiten varit på noll. Att jag fick i mig denna var en bedrift, för förutom den så har det blivit en burk cola (måltidsdricka, jepp jepp... haha) och en massa vatten.

Håll med om att det blev ett sjuuuuukt intressant blogginlägg?!

Imorn kommer del 5 - Vad är kärlek?
Det känns ju som att det borde kunna bli liiiiite mer intressant åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag ska inte tjata om vikten av att äta när man är sjuk. Jag vet hur dålig aptit man kan ha! Köp hem lite frukt så du får i dig vitaminer. Fruktsallad är väl gött ;)

2010-11-30 @ 15:17:17
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0