Dåre!

Herregud vilka bilförare det finns alltså! Jag hade varit ute med en god vän och ätit mat nu ikväll och när jag sedan ska åka hem så hamnar jag bakom en audi som kör jättelångsamt. Jag tutar såklart ihärdigt på honom, många gånger också, och då sticker han ut handen genom rutan och ger mig fingret! Så självklart tutar jag igen. Då sänker han hastigheten, krypkör fram, och ger mig fingret igen, ni vet, den där klassiska Mr Bean-vinkningen med "fingret". Självklart tutar jag ytterligare en gång. Då körde han iväg igen.

Jag har som tur är denna bilförares bil på bild.


Och tro det eller ej, jag lyckades även få föraren på bild!


Tack för sällskapet älskade galna chaufför-vän ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Började ana oråd när du skrev att du tutade - ihärdigt dessutom, kände inte igen dig där =)

2011-10-09 @ 08:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0