Jag svettas ihjäl

Alltså allvarligt talat, det är så sinnessjukt varmt i min lägenhet nu så jag tror jag håller på att dö. Det är 7 grader varmt ute, i sovrummet där balkongdörren är öppen så är det 24 grader varmt, och just nu hade det varit väldigt intressant att veta hur varmt det är här i vardagsrummet. Ursäkta detaljerna men jag sitter i linne och trosor och håller verkligen på att dö av värmeslag. Öppnade precis fönstret så nu fläktar det lite, men alltså allvarligt talat. Varför i hela friden går det inte att få ner temperaturen på elementen för? Och varför har inte någon varit här och kollat på elementet i badrummet som jag felanmälde för snart en månad sedan, 14/9? (Det droppar från det).

Bah.

Överhettad lägenhet --> överhettad erika --> dåligt humör.

Sådärja... Nu har det varit öppet ett tag så nu börjar den värsta värmen lägga sig... Ska väl snart ta och ta sikte på sängen med, så får man väl se hur länge det blir till o sova imorn. Ska göra en "stortvätt" av sängkläder och handdukar imorn, det är typ allt jag har planerat. Jag är så himla aktiv så du anar inte... Doh.

Aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0