Jag vill, men jag borde inte...

Jag är trött. Jätte-jätte-jättetrött. Det blev inte speciellt mkt sova inatt. När klockan ringde strax innan åtta (ja jag vet att det är sovmorgon för många) så var jag närmast döende. Herregud.

Min elev var dock sjuk idag med. Det innebar då att jag började jobba klockan nio och dagen var slut 11:35. Good shit! Normalt sett ska jag sluta 13.30 på onsdagar, vilket inte heller är speciellt illa, men min sista lektion på dagen är en "privatlektion" med min elev. Och eftersom hon är sjuk, och timmen innan är lunch, så var det ju ingen mening att vara kvar.

Men jag är fortfarande trött. Sinnessjukt trött. Jag vill sova. Jag vill gå och lägga mig och sova en timme eller två. Egentligen helst tre, eller fyra (okej nej inte egentligen) men i så fall kommer jag ju inte kunna sova inatt heller.

Blablabla.
Jag tänker gå o sova en stund nu. Sen i eftermiddag eller ikväll så ska jag försöka knåpa ihop veckans Vecka 6-inlägg.

Suck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0