Nämen hoppla...

Idag har jag gjort nåt som jag inte har gjort sedan jag bodde nere i Jönköping. Jag svarade på annonser på blocket. Eller ja, den gång i Jönköping så var det faktiskt inte jag som svarade, då var det jag som la ut en annons om att jag sökte medryttarhäst, och en tjej svarade som hade en enorm halvblodsvallack som hette Yatzy. Vilket jäkla minne jag har ibland, hur kan jag komma ihåg det men inte minnas när min nästa tvätttid är?

Nåväl.

Tre annonser
Medryttare till shiresto
Tränings- och/eller tävlingssugen?
Beridare/Medryttare

Dessa tre skickade jag svar till. Jag vet inte hur realistiskt det är att tro att de ska svara med nåt positivt besked. Sen beror det mkt på hur mkt de vill ha i "ersättning" med, för jag är långt ifrån rik. Men vore ju kul om någon svarade åtminstone.

Funderar även på att lägga ut en annons själv, antingen för att söka häst att rida eller bara för att hitta ett stall att pyssla i, stalltjänst eller promenera med nån konvalecent eller whatever. Hästabstinensen är stor.


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jag röstar på shire!!

2011-10-30 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0