När jag söker svar, är du den enda jag har

Nu vill jag först säga detta. När man är i min lägenhet så är det så här: när man går från vardagsrummet mot köket så går man rakt mot ett stort fönster som vetter mot parkeringen. Lämpligt nog har jag utsikt över min egen parkeringsplats. Good! Eller?

Det tog ett par sekunder, ett par enormt panikslagna sekunder, innan jag kom på att jag och Andreas ju bytte bil igår på dagen vilket innebar att jag parkerade hans bil på min plats och han parkerade min på gästparkeringen. Så min bil står nu alltså rimligtvis fint inbackad på vår gästparkering (annars jävlar!).

Trött idag iaf. Men det är väl inte så konstigt. Jag har sovit mer än chauffören har jag hört ryktas om iaf. Han hade ju dessutom vänligheten att ta av i Birsta på hemvägen och släppa mig här utanför direkt från lastbilen så jag skulle "slippa" sitta på Schenker och vänta medans han jobbade klart det sista. Det var nog tur för, för noggrann som han är så hade han ju hittat lite extra jobb-göra att roa sig med. Han är snäll mot sina kollegor han. ♥

Nu borde jag nog gå ner till tvättstugan, det slog mig när jag skulle plocka fram underkläder för dagen hur sjukt tomt det var i lådorna. Ja, inte strump-lådan då, när den börjar bli tom så innebär det att jag inte tvättat på kanske två månader och så långt går det inte mellan gångerna som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0