EFIT 2009-08-25


[9:00]
Solen lyste redan när jag vaknade. Fint väder, mulet humör.



[10:00]
Sitter och är allmänt mulen vid datorn. Flera morgonpigga dårar försöker pigga upp mig, går inget vidare.



[11:00] (eller kanske en aning tidigare)
Telefonerar med mamma


[12:00]
Scannar in kursintyg, tjänstgöringsintyg/referenser och examensbevis med mer. Bättre sent än aldrig?



[13:00]
Skickar arbetsansökningar till förbannelse. "Vänligen bekräfta mottaget mail". Min dator kan snart stava till det på egen hand. Haha!



[14:00]
Kräks på alla ansökningar. Sökes: Behöriga förskollärare. Det är inte jag. Va fan jag söker ändå såklart. Skam den som ger sig.



[15:00]
Som vanligt när man är i birsta så kommer man hem med sånt man inte tänkt sig. Fast jag köpte faktiskt mest bara planerade grejer. Glödlampor, Revaxör, sänglampa, batterier och sugrör. Hahaha! Det var väl kanske mest sugrören som var oplanerade och de kostade 10kr. Men lite kul får man väl ha när man fyller år?



[16:00]
Home sweet home



[17:00]
Dagens middag. Inte nyttigt, men gott.



[18:00]
Greys Anatomy på tv! Vill att det ska börja snart igen, har abstinensbesvär.



[18:45]
Skickade mms till A som hjälpt mig med lampan (och fick en stöt på köpet... :S ) Varde ljus, eftersom jag nu även inhandlat glödlampor!



[20:00]
Så här långt hann jag med mina Drömmar innan jag fick veta att salt och hjortronsalt inte alls är samma sak. Irriterande. Nåja, är man nolla i köket så är det inte så lätt att veta. Nytt försök imorgon igen!



[21:00]
Kvällsmys och kollar på Linas Kvällsbok (hette den så?) på tv i väntan på....



[22:00]
... kvällens (dagens!) absolut höjdpunkt!



Avslutar EFIT där. Var ett tag sen sist. Men blir nog snart igen.. :-) Men förhoppnngsvis har jag nåt roligare att visa då :P

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det heter hjorthornssalt... ;) Här kanske är en bra sida för dig? :)



http://www.recepthjalpen.se/hjorthornssalt.html

2009-09-13 @ 17:42:32
Postat av: Ellen

såg att sparky stog på erat stall han är nu mera min ponny alltså jag hyr hnm skulle betyda sjukt mycket om du hade lust att höra av dig då jag vill veta mer om hans förflutna och du kanske vill veta hur han har det nu? kika mig isåfall på ellizo12

2013-10-16 @ 09:44:02
URL: http://ellenstridfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback