Bråka gärna med mig!

"Tänk på upphovsrättslagen.."
Men ursäkta så j***a mycket.

Jag uppskattar alla kommentarer jag får, även denna, men oavsett vad någon säger idag så kommer jag tolka det på fel sätt. Det är bara så, för det är det humöret jag är på. Så bråka gärna på mig idag, för jag kommer inte kunna må sämre än jag redan gör. Dessutom bjöd jag själv in till den typen av kommentar just genom att skriva som jag gjorde. Men jag gjorde det ändå. Så säg vad ni vill.

Så för all del, för att inbjuda till fler mumsiga kommentarer, jag kan skriva vad det var för låtar.
Den första är Hel - Den feges lögn
Och den andra är Hel - Mörker.

Are you happy now?

Nu ska jag kolla på Alla vi barn i bullerbyn, och se om humöret kan lyftas upp med lite Astrid Lindgren.

Jag hoppas det, jag hoppas verkligen det.... Jag vill inte må så här...

Kommentarer
Postat av: Madde

Men du, för mig får du lägga ut texter, bilder etc utan hänvisningar och bryta mot lagen hur mycket du vill. Det är för din egen skull du ska lägga ut källa så du inte råkar åka dit på det eftersom bloggen är ett offentligt forum.

2006-03-21 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0