Folk är allt bra roliga

MSN. Detta program som man älskar att hata. Själv är jag beroende, när msn krånglar så känner man sig ensammast i världen. Det är ungefär som när man glömt mobilen hemma, eller det är strömavbrott osv. Tragiskt.
Aja, hur som helst, jag hade bara en liten fundering.
Är det bara jag som åtminstone till 90% använder msn's "statusar" som dom ska användas?

Online: Jag är här, varsågod och prata med mig
Busy: Upptagen med ngn annat!
Brb: Helt enkelt; strax tillbaka.
Away:  Borta, inte vid datorn
On the phone: Pratar i telefon.
Out to lunch: Äter

Det lustiga är, (jag vet, jag är lättroad) att när jag är online är det sällan ngn som skriver. Men så snart jag skaffar en annan status så tar det inte många minuter innan det plingar till på msn. Aja, dom får helt enkelt skylla sig själva om dom inte får ngt svar, eller om det går X antal minuter mellan svaren. Jag har ju iaf visat att jag inte är helt tillgänglig.
Så, det var dagens lyxproblem.



Om ca en timme får jag besök. Ska bli väldigt trevligt faktiskt. Andreas från Falköping kommer hit. Riktigt vad vi ska göra vet jag inte, kanske sätta oss ute, eller kanske kolla på hockeyn. Hockeyn ja, den börjar ju nu, och den ska jag se.

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Ämma

Jag är nog expert på att skriva till dig då du är away! *s* Men svarar du får du "skylla dig själv" ;)

2006-05-06 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0