Hälsningar från ett tåg

Jag åker tåg nu! Det ni! Teknikens under. Just nu är vi... Snart framme i Gävle!
Det blir inget långt skrivande, jag tror inte jag har så mkt tid kvar. Inte så mkt batteri heller, 33% bara.
Tänkte bara heja!
Ca 2 timmar till ankomst i sundsvall! Resan har gått så mkt fortare nu när jag haft datorn att leka med! Jag vill inte sälja den.... =/
Jaja, kanske bloggar mer framöver, om jag får tag på nån dator eller nåt internet. Annars är det flytt som gäller!

Take care, alla! 

Kommentarer
Postat av: Frisco

X2 :-)

2006-05-31 @ 22:35:51
Postat av: Jocke

Hej! Trevligt att prata med dig på tåget, säger bara de med teknikens under! Ha de! Kram

2006-06-03 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0