En sån där fånig kärleksfilm

Ensam filmkväll ikväll. Inleddes med Wild child, och nu koller jag på "En prinsessas dagbok 2".

Prinsessan dansade nyss med en "lord", i månskenet till ljuv musik. För 6 månader sedan hade jag suttit och tänkt att "så där vill jag oxå ha det." Nu tänkte jag istället "Det ser härligt ut, men jag skulle inte byta ut det jag har nu." David är fantastisk, och han gör mig lycklig.

Han var lite rolig idag faktiskt.
"Jag har en överraskning åt dig sen", sa han.

Spännande! Vet ni vad det var?
"Imorgon ska vi träna!"

Haha, vilken sötskit han är :-) Kanske inte riktigt vad man hade väntat sig när han sa att han hade en överraskning, men för all del, jag tränar gärna imorn!

...speciellt med tanke på att jag just ätit chips och druckit cola.

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir du inte sur för såna där överraskningar? Jag blir irriterad när jag tror jag ska få nåt och så är det inget.

2006-11-05 @ 09:34:11
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Erika

Sara: Haha jo, klart man blev lite besviken. Det är ju inte direkt vad man tror när man hör 'överraskning'. Men men, får väl hoppas att det händer från i framtiden istället... :-)

2006-11-05 @ 10:08:27
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0