Det är ett beroende

...och alltid ett lika stort (?) nöja att fylla i sånna här listor. Den här har jag snott från Loulou.



One three hill eller O.C: OTH
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: Hade jag bara möjligheten skulle jag säga lyx, men just nu är det budget som gäller!
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 1984
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mysbrallor och linne
Favoritresturang: I jönköping är det nog den lilla kina-take-out-restaurangen i huskvarna. I sundsvall Bite Line
Favoritfilm: Men in tights, Det våras för sheriffen, Mycket väsen för ingenting, Schindlers List och div. Disney
Drömväska: Inte direkt intresserad av väskor
Har du barn: Njet
Födelseort: Sundsvall
Smeknamn: Erika, Norrland.. Inte så många smeknamn faktiskt.
Favoritfärg: Blått är flott
Drömprins: David.
Har du varit kär: Absolut
Favoritlåt: Hum..Anthrax - Safe Home är ju bra
Maträtt: Davids köttfärssås. MUMS
Favoritresemål: Rom vore fränt, och gärna Kanada med David.
Favoritblomma: Rosor och... vad heter dom... är det lilja kanke?
Tycker inte om: Skitsnack, folk som utnyttjar andra
Senaste sjukhusvistelse: Var nog gastroskopin det.
Favoritdricka: Cola. Jag är pinsamt beroende.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Jag sover i köket
Vad gör du när du är uttråkad: Surfar, spelar spel, ringer till David
Missbruk: Cola, mobiltelefon, internet
Vän som bor längst från dig: Joanna, Ida och Emma i Umeå
Vad retar du dig mest på: Att jag ska vara så nedrans fattig!
Läggdags: Beror på vad jag ska göra dagen efter. Men allt mellan 21-04
Nagellack: Genomskinligt
Husdjur: 2 katter, Chefen och kapten
Skostorlek: 39.
Syskon: Lillasyrran
Favorit pålägg: Ost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Kan man inte få dela upp dom? Typ BRIS, Röda Korset, Cancerfonden eller nåt
Vilket är det vackraste ordet: 3 ord vill jag välja: Jag älskar dig. Det är vackrast.
Bästa bok du läst: Hm.. Dean Koontz - Psykopaten är bra.
Är du Internetberoende: Vansinnigt pinsamt beroende
Favoritparfym: Puma Jamaica
Gillar du snö: Absolut, så länge det inte är slask
När köpte du något åt dig själv sist: Senast? Räknas mat? Annars... Handväskan kanske.
Senaste pojkvännen: David just nu
Vilken film såg du på bio senast: Nacho Libre
Senaste köpta skiva: En samlingsskiva med Pantera som David fick i födelsedagspresent
Favoritgodis: Marabou mjölchoklad på rulle
Studier eller jobb: Arbetslös. Drömjobbet är med hästar *vill*
Bästa kompis: Alla mina flickor sen Sundsvallstiden, syrran har fått pluspoäng, och David rör sig ditåt med. Får man ha så många?
Innerstad eller liten ort: Jönköping?
Favorit bloggar: Conetti, Emla, Hayes, Kamilla, Mimic, Rikke, Salibe, Sara, Teoria
Nytt eller vintage: Fel person att fråga. Jag har det jag alltid haft.


Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra boksmak tycker jag! Psykopaten är GRYMT bra..

2006-10-07 @ 11:57:56
URL: http://mimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0