Sån är jag! The syster-version

Snäll:
---------------|

Trevlig:
-----------------|

Ärlig:
--------|--------

Social:
--------|---------

Kreativ:
-------|----------

Impulsiv:
-------------|----

Festprisse:
--------|---------

Humoristisk:
-------------------|

Sportfåne:
------------------------------|-

Händig:
--|-------------

Hemlighetsfull
------------|-----

Omtänksam
-------------|--

Ekonomisk
|-----------------   ;P

Romantisk
-------------|--

Lat
-----|-------------

Musikalisk
------------------|

Modeintresserad
---|---------------

Intelligent
-------|--------

Stresstålig
-|---------------

Ordningsam
--|-------------

Kär
----------------|

Lokalsinne
--------------|---



Så tycker syster om mig! Och ja, hon har riktigt bra koll, troligtvis bättre än vad jag hade på henne, hehe. :-) Men det var roligt att få tillbaka!

Och så kommenterade hon mitt inlägg "Nu blir vi vuxna". Och hon har ju helt rätt. Jag har glömt följande:
Emma och André (Emma the syster)
Pappa och Kerstin
Mamma och Leif.
Robbie och Martina (Robbie min tallhöjden-granne och vän)

Hihi, verkar ju uppenbarligen som att det bara är jag kvar nu... :-)

Kommentarer
Postat av: Eva/Moster..

Eva och Benny
Lena och Tony
;o)

Nu ska jag ut och köra en splirrans Volvo V.. nånting.. (kan inget om bilar..). Benny har fått LÅNA den via Volvo.. Dom vill väl att han ska köpa den till företaget antar jag.. Lär nog tyvärr aldrig hända... BUHUUUUUUU!

KRAM!!!!!

2006-10-02 @ 18:52:45
Postat av: Emla

Men jag då? Har ju varit sambo och blivit särbo... så kanske inte räknas

2006-10-03 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0